Pomaden käyttö

Linkit muualle yms.
Elevator
Viestit: 337
Liittynyt: 30 Tammi 2015, 20:22
Paikkakunta: Paimio

Pomaden käyttö

Viesti Kirjoittaja Elevator »

Tuli hommattu ensimmäinen purnukka pomadea. En ole sellaisia koskaan ennen käyttänyt ja Prospectorssin vesiliukoista tavaraa sitten valkkasin myyjän suosituksesta. Kertaalleen tuota kokeilin ja positiiviselta vaikuttaa. En pompadoureihin oo intoutumassa kyllä mutta kyllähän tuo tuntuu muuhunkin sopivan.

Onkos täällä asiaan vihkiytyneitä?


ReverendBizarre
Viestit: 18
Liittynyt: 14 Heinä 2015, 14:36
Paikkakunta: Vaasa

Re: Pomaden käyttö

Viesti Kirjoittaja ReverendBizarre »

Itseltä löytyy aika mukava määrä eri pomadeita. Itse en ole noihin vesiliukoisiin perehtynyt pahemmin kun jotenkin enemmän kiinnostanut nuo old school rasvat. Viime aikoina on tullut enemmänkin vaan sliipattua hiukset taakse pois edestä häiritsemästä.

Näissä on kyllä erittäin laaja tuoksuvalikoima kun vertaa markettien perusvahoihin ja geeleihin mitkä haisevat enemmänkin vain kemikaaleilta. Jos oikein asiasta innostuu niin Pomadeshop.de on aikamoinen kultakaivos tukkarasvaa haluavalle.

Itsellä ensimmäinen pomade oli Sweet Georgia Brown punainen versio.

Edit: Lisäilin vanhan kuvan setistä josta puuttuu Dax Super-Neat ja Yardley Lavender Brilliantine.
Liitteet
WP_000304.jpg
WP_000304.jpg (184 KiB) Katsottu 10762 kertaa
Elevator
Viestit: 337
Liittynyt: 30 Tammi 2015, 20:22
Paikkakunta: Paimio

Re: Pomaden käyttö

Viesti Kirjoittaja Elevator »

Eilen otin ja tein ekan testin tuon pomadan kanssa. Aika äkkiä se kuivahti ennenkuin oli edes ehtinyt päästä jyvälle koko tuotteen käyttötavasta. Saapas nähdä miten tuon kanssa käy, onko purkki tyhjä jo opetteluvaiheessa :D
ReverendBizarre
Viestit: 18
Liittynyt: 14 Heinä 2015, 14:36
Paikkakunta: Vaasa

Re: Pomaden käyttö

Viesti Kirjoittaja ReverendBizarre »

Kyllä sitä itsekin tulee suhteellisen runsaasti käytettyä kun on niin perhanasti hiusta tällä hetkellä, mutta eipä nuo perinteiset merkit kuten Nu Nile, Sweet Georgia Brown ja Dax maksa kuin 5-6€ purkilta niin ei niin pankkia hajoita.
ajomies
Viestit: 15
Liittynyt: 26 Kesä 2015, 23:44

Re: Pomaden käyttö

Viesti Kirjoittaja ajomies »

Täällä ilmoittautuu aiheeseen jossain määrin vihkiytynyt rasvatukka myös!

Kohtalainen valikoima itselläkin plakkarissa, ja itse olen kyllä empiirisesti havainnut ettei paraskaan vesipohjainen pomade voita vanhaa kunnon öljypohjaista mömmöä. Monia on kokeiltu ja aina samoihin palataan. Samaten noita vesipohjaisia saa lutrata kourakaupalla tukkaan ennen kuin mitään peilin tai vaimokullan kriittisen silmän kestävää saa aikaan, siinä missä öljypohjaista riiittää pieni sipaisu.

Vesipohjaisista suosikkini on Suavecito, öljypohjaisista Reuzelin vihreä ja pinkki ovat hiusteni jokapäiväinen leipä kunnes kaljuuntumisen sukurasite pomaden ostamiseni lakkauttaa ja tukkani ennenaikaiseen hautaan saattelee.
Elevator
Viestit: 337
Liittynyt: 30 Tammi 2015, 20:22
Paikkakunta: Paimio

Re: Pomaden käyttö

Viesti Kirjoittaja Elevator »

ajomies kirjoitti:Täällä ilmoittautuu aiheeseen jossain määrin vihkiytynyt rasvatukka myös!

Kohtalainen valikoima itselläkin plakkarissa, ja itse olen kyllä empiirisesti havainnut ettei paraskaan vesipohjainen pomade voita vanhaa kunnon öljypohjaista mömmöä. Monia on kokeiltu ja aina samoihin palataan. Samaten noita vesipohjaisia saa lutrata kourakaupalla tukkaan ennen kuin mitään peilin tai vaimokullan kriittisen silmän kestävää saa aikaan, siinä missä öljypohjaista riiittää pieni sipaisu.

Vesipohjaisista suosikkini on Suavecito, öljypohjaisista Reuzelin vihreä ja pinkki ovat hiusteni jokapäiväinen leipä kunnes kaljuuntumisen sukurasite pomaden ostamiseni lakkauttaa ja tukkani ennenaikaiseen hautaan saattelee.
Ainahan sitä rinnasta ja selästä voi karvojen ojennusta jatkaa ;)
Vastaa Viestiin