Blue Beard's Revenge - Shavette

Avatar
Bazie
Viestit: 18
Liittynyt: 09 Loka 2015, 08:43
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: Blue Beard's Revenge - Shavette

Viesti Kirjoittaja Bazie »

Andrimus kirjoitti:Tuntuma ei mielestäni ole aivan sama. Tällä saa vekkejä enemmän aikaiseksi;)
Mutta pääse kaiketi hieman siitä jyvälle mitä veitsi voisi olla vs. höylä. Halvempi kokeilu kuin ostaa veitsi (ja mahdollisesti pettyä). Vekkeihin laitetaan pumpulia, laastari tai pahimmassa tapauksessa perhoslaastari :mrgreen:


Nyt kyllä näyttää siltä ettei hyvältä näytä...
Andrimus
Viestit: 38
Liittynyt: 15 Loka 2015, 18:52

Re: Blue Beard's Revenge - Shavette

Viesti Kirjoittaja Andrimus »

Omasta mielestäni tämän kun oppii, on veitsi perskuleen helppo.
Edit.
Piti ihan mennä pitkästä aikaa ajelee bluella. Tuli kyllä niin siistiä , että voin vain suositella 8-)
markku
Site Admin
Viestit: 166
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 13:02
Paikkakunta: Lohja

Re: Blue Beard's Revenge - Shavette

Viesti Kirjoittaja markku »

Fiilis on aika eri munkin mielestä, shavette "raapii", kun taas veitsiajo voi olla todella pehmeä. Mutta kokemuksia shavetesta mulla vain 2x Groomissa, eli ei kovin isolla n:llä mennä tässä.
--
Markku Lehtola, ylläpito
"Olen, koska ajan (partaveitsellä)"

Parranajajien nettikauppa: http://shop.spreadshirt.fi/parrat/
Pr0m0
Viestit: 1
Liittynyt: 28 Marras 2016, 22:33

Re: Blue Beard's Revenge - Shavette

Viesti Kirjoittaja Pr0m0 »

Vähän eloa tähänkin viestiketjuun.

Itselläkin tuli hommattua kyseinen vempele. Muutamia kertoja parranajon parturissa ottaneena, ihastuin miten paremman tuntuinen naama on ajon jälkeen.

Juutuupista opiskelin perusteet ja tuikkasin veitsen naamalle. Ajo sujui hyvin ensimmäiseksi kerraksi. Hiukan sain ärsytettyä ihoa oikeasta poskesta. Uskoisin että painoin veitsellä liikaa ajaessa. Myötäkarvaan ajo sujui oikein mallikkaasti poskista, mutta kaulan alue tuotti hiukan ongelmia, josta kuitenkin selvittiin kunnialla. "Ristiin ajo" poskista ei tuottanut ongelmia ja vastakarvaan ajo kaulalta tuntui jotenkin helpommalle kuin myötäkarvaan.

Saippuan vaahdotaminen ei oikein aluksi onnistunut, mutta jonkinlaisen vaahdon sain kuitenkin aikaan jolla sai naaman lisäksi sotkettua myös paidan, housut ja pelilin... :P

Odotan innolla uutta ajoa. :)
markku
Site Admin
Viestit: 166
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 13:02
Paikkakunta: Lohja

Re: Blue Beard's Revenge - Shavette

Viesti Kirjoittaja markku »

Facen puolella aika kova hehkutusta Featherin shavetesta...en tiä, jotenkin en vaan lämpene ajatukselle. Veitsi on aina veitsi. Vaan voishan sitä kokeilla, ehkä.
--
Markku Lehtola, ylläpito
"Olen, koska ajan (partaveitsellä)"

Parranajajien nettikauppa: http://shop.spreadshirt.fi/parrat/
Kaaleppi
Viestit: 3
Liittynyt: 14 Joulu 2016, 08:58

Re: Blue Beard's Revenge - Shavette

Viesti Kirjoittaja Kaaleppi »

larma kirjoitti:Sama homma täällä, eka "veitsi" käytössä ollu nyt pari viikkoa about ja jäi gilletet kaappiin pölyttymään. Teriä on tilailtu eri mallia ja toinen shavetteki tilauksessa.
Harkinnassa ihan oikea partaveitsi, sitä teroitusväliä oon täs pähkäillykki et kauan se kestää, mut jos vuos menee niin sit sen vois laittaa jopa terottajalle aina vuosihuoltoon.
Teriä eri mallia :shock:

Mulla eka pakka menossa enkä kyllä todellakaan tiennyt että olis erimalisia? Onko kokemuksia? esimerkkejä?
Olis nasta stedaa kunhan tietäis mistä sökaa?
Vastaa Viestiin