Aftershave splash ?

Käytettävät aineet ajon jälkeen
JiiPee
Viestit: 18
Liittynyt: 04 Helmi 2015, 11:10

Aftershave splash ?

Viesti Kirjoittaja JiiPee »

Ainoa splash mitä oon käyttänyt on speick. Ja tykkään kyllä, mutta tuoksu on mun mielestä, sanotaanko vanhemmalle herrasmiehelle sopiva :?
Sitten asiaan, mitä vesiä kannattais kokeilla kun lempihajut löytyy muhle sandalwood-proraso sandalwood akselilta? Saa olla alkoholipitoinen tai ei, mutta nimenomaan splash.


Gemini68j
Viestit: 26
Liittynyt: 08 Helmi 2015, 07:15

Re: Aftershave splash ?

Viesti Kirjoittaja Gemini68j »

Itselläni on toiminut ainakin: Lea classic after shave lotion, jossa on maltillisesti viilentävää mentholia, ja tuota sandalwoodia. Eikä tuo ole edes kallis tuote, ja saatavuuskin on aika hyvä. Toinen hyvä on Floid Black, josta itse pidän sen raikkaan tuoksun takia. Muut Floidin partavedet ovat menthol-pohjaisia, ja ehkä hieman tunkkaisen, raskaan tuoksuisia, ainakin omasta mielestäni.
JiiPee
Viestit: 18
Liittynyt: 04 Helmi 2015, 11:10

Re: Aftershave splash ?

Viesti Kirjoittaja JiiPee »

Tota floidia vois varmaan koittaa.
mmarkku
Viestit: 68
Liittynyt: 10 Maalis 2015, 17:36

Re: Aftershave splash ?

Viesti Kirjoittaja mmarkku »

Onko tästä mitään kokemuksia: Peary & Henson partavesi?
Ilmeisesti alkoholiton kuten K.C.Atwood after shave.
mmarkku
Viestit: 68
Liittynyt: 10 Maalis 2015, 17:36

Re: Aftershave splash ?

Viesti Kirjoittaja mmarkku »

No nyt Vapaaherran paketti tulikin, joten pääsee samalla kommentoimaan:
Alkoholiton, ei siis kirvele.
Tuoksu voisko sanoa metsäisen miehekäs, hieman eukalyptusta ja ehäpä pihkaakin mukana.
Kyllä tätä voi roiskutella vapaasti naamalle ja iholle aamuisin kuten Atwoodiakin, ei jää liikaa leijumaan monen metrin päähän.
mmarkku
Viestit: 68
Liittynyt: 10 Maalis 2015, 17:36

Re: Aftershave splash ?

Viesti Kirjoittaja mmarkku »

Nyt kun tässä molempia lotraillut ja myös entisiä aftershaveja kokeillut niin kyllä taivun näiden alkoholittomien kannalle.
Huipputuoksu häipyy pian mutta jäljelle jää miellyttävän mieto perustuoksu, joka ei varmaan häiritse myöskään herkkänenäisiä!
Elevator
Viestit: 337
Liittynyt: 30 Tammi 2015, 20:22
Paikkakunta: Paimio

Re: Aftershave splash ?

Viesti Kirjoittaja Elevator »

Olis vaan noita alkoholittomia splashejä enemmän tarjolla. Taannoin tilasin soloafeitadosta yhden putelin joka vaikutti sopivalta mutta sitten siinä olikin yksi ainesosa joka ei mulle passannut :(
mmarkku
Viestit: 68
Liittynyt: 10 Maalis 2015, 17:36

Re: Aftershave splash ?

Viesti Kirjoittaja mmarkku »

Samaa mieltä, mulla ainakin kaikki alkoholipitoiset partavedet ja balmit kirvelee vaikka kuinka varovaisesti olisi ajellut.
Mutta tämä Peary & Henson partavesi on nyt noussut mulle aivan ykköseksi, en tiedä mikä siinä niin koukuttaa, ehkä tuo metsäinen tuoksu.
Tämän päälle sivelen naamalle vielä jotain alkoholitonta balmia, joka kosteuttaa sopivasti.
Näillä mennään ainakin toistaiseksi.
Elevator
Viestit: 337
Liittynyt: 30 Tammi 2015, 20:22
Paikkakunta: Paimio

Re: Aftershave splash ?

Viesti Kirjoittaja Elevator »

Luulempa mmarkku että pitäisit tästä. Tilasin tuota itselleni mutta siinä oli mulle sopivattomia aineita, annoin sitten kaverille.
http://www.soloafeitado.com/gb/aftersha ... 100ml.html
mmarkku
Viestit: 68
Liittynyt: 10 Maalis 2015, 17:36

Re: Aftershave splash ?

Viesti Kirjoittaja mmarkku »

Kiitos vinkistä, kyllä kai se pitää tuokin kokeilla vaikka kaappi pursuaa jo kaikenlaista purkkia ja purnukkaa ja osan olen joutunut siirtämään ns. varaston puolelle vaimolta piiloon :))))
Vastaa Viestiin