Taikapähkinävedet

Käytettävät aineet ajon jälkeen
Charun
Viestit: 95
Liittynyt: 10 Maalis 2015, 07:19

Taikapähkinävedet

Viesti Kirjoittaja Charun »

Mitäs porukka käyttelee?
Itellä tähän mennessä ollut käytössä Haut-Ségalan suihke, joka on toimittanut AS:n lisäksi kasvoveden asemaa. Toimii erittäin hyvin omalla kohdalla; rauhottaa ihoa, vähentää silmien turvotusta ja ihon rasvoittuvuutta. Nyt emäntäkin on ruvennut tuota käyttämään ja pitää täydennellä varastoja. :D

Pistin testiksi iHerbiltä tulemaan Humphrey'sin holitonta kurkku-meloni-taikapähkinää, Thayersin holitonta laventeli-aloe-taikapähkinää ja Dickinsonin taikapähkinää (jonka pitäisi olla "aitoa" ja siinä on 14% alkoholia - saa nähdä mitä tulli tuumaa), mutta luulen, että kasvovetenä edelleen käytän tuota H-S:aa, muita sitten AS:nä.

Onkos kellään havaintoa muista alkoholittomista taikapähkinöistä, johon ei ole lisäilty mitään muita uutteita/hajusteita? Hillstrandilla näyttää olevan tuota H-S:aa melko edullisesti (taitaa olla suomen halvin?), mutta mietin, saisiko tuota vaikka ulkomailta isommissa puteleissa, kun kahdelle ihmiselle kahdesti päivässä käytettynä tuo 250ml ei ihan mahottoman pitkään riitä, eikä jaksais "perustuotteita" olla jatkuvasti tilailemassa..? :mrgreen:


Charun
Viestit: 95
Liittynyt: 10 Maalis 2015, 07:19

Re: Taikapähkinävedet

Viesti Kirjoittaja Charun »

Itse itselleni vastaten, löysin sitten tommosen: http://mothernaturesgoodies.co.uk/en/co ... -free.html
Postit oli melko suolaset tuotteen hintaan nähden (litra taikapähkinävettä 14.99£, postit 8.50£) ja nettisivut toimi hyvin hitaasti ja ainakin rekisteröimättömänä melko epäloogisesti, mutta katotaan nyt; jos tuo saapuu, niin litra pähkinävettä ~30€ posteineen ei mielestäni ole kovinkaan paha hinta.

Edit. 3 tuntia tilaamisesta tuli lähetysilmoitus, eli ainakin toistaiseksi vaikuttaa ihan lupaavalta. :)
Elevator
Viestit: 337
Liittynyt: 30 Tammi 2015, 20:22
Paikkakunta: Paimio

Re: Taikapähkinävedet

Viesti Kirjoittaja Elevator »

Mulla on käynyt vaimon kanssa ihan samat kuviot. Rupes viekkaudella käyttämään mun thayerssejä ja omi kurkun tuoksuisen kokonaan itselleen :D No jäi mulle tuoksuton, laventeli, tuo sama hubreys ja ja ja muutama muukin :D Thayersit on kyllä tähän asti omia suosikkeja.
Vastaa Viestiin